Nu au fost gasite materiale in aceasta categorie!
-----
Exercitiu de gestionare a unei situatii de urgenta pe aeroportul Henri Coanda

Exercitiu de gestionare a unei situatii de urgenta pe aeroportul Henri Coanda

Se organizează o dată la 2 ani de către Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti

 Exercitiu de gestionare a unei situatii de urgenta pe aeroportul Henri Coanda

Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti a organizat in cursul zilei de joi, 28 septembrie 2017, exerciţiul ”Gestionarea situației de urgență determinată de producerea unui accident aviatic pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti”.



Acest tip de exerciţiu general de simulare a capacităţii de intervenţie la un potențial accident aviatic al unei aeronave de pasageri se organizează o dată la 2 ani de către Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti.

 

Aplicația tactică organizată de compania pe care o coordonez a urmărit verificarea capacităţii organizatorice şi a modului de cooperare inter-instituțională, pentru protejarea şi salvarea vieţilor omeneşti şi a bunurilor materiale. Acțiunea a fost considerată un succes din punct de vedere al colaborării între instituţiile participante şi al coordonării măsurilor de intervenţie specifice unei potențiale situații de urgență”, a declarat directorul general al Companiei Naționale Aeroporturi București, Bogdan Mîndrescu.

Exercițiul nu a afectat traficul de pasageri, acesta derulându-se încondiţii normale.

Acţiunea s-a desfășurat în cooperare cu Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Dealul Spirii” Bucureşti-Ilfov, Comitetul pentru Situații de Urgență Ilfov, UPU-SMURD București, Serviciul de Ambulanță București-Ilfov, Poliția Transporturi, Inspectoratul Județean de Poliție Ilfov, Inspectoratul de Jandarmi Ilfov, Centrul de Supraveghere și Controlul Trecerii Frontierei AIHC, SRI-Direcția Generală Prevenire și Combatere Terorism, Baza 90 Transport Aerian, ROMATSA DSNAB, Tarom, Globeground Romania, Menzies Aviation, Aerokraft, Romanian Airport Services.



Comentarii

- Dacă acționezi cu maturitate și considerație pentru alți utilizatori, ar trebui să nu ai nici o problemă.
- Nu fi neplăcut! Demonstrează și împărtășește informațiile, înțelepciunea și umorul pe care știm că le posezi.
- Ia o parte din responsabilitatea pentru calitatea convorbirilor în care ești participant.

Vă mulțumim!




2017
martie (44)
aprilie (49)
mai (25)
iunie (30)
iulie (23)
august (22)
2016
februarie (109)
martie (114)
aprilie (83)
mai (117)
iunie (101)
iulie (102)
august (93)
2015
mai (7)
iunie (25)
iulie (84)
august (118)





 
Facebook
Google Bookmarks
Twitter
MySpace
Technorati
Yahoo! Bookmarks